Bende 37de gitmeyi düşünüyorum hem çalışamaz raporu alırım hem de nst falan ne yapılması gerekiyorsa artık.nornal doğum düşünüyorum bende sizin gibi.sabire hocaya ilk kez gideceğim sizin tavsiyenizle.10 gün sonra tekrar kontrole giderim artık nst her hafta gitmemiz gerekiyor bildiğim kadarıyla doğru mu :)