denizalismom Asibel ben sabire Aygün e gidiyorum memnunum. Ben normal doğum düşünüyorum sezaryen konusunda bi fikrim yok. Ama bi arkadaş olmuştu çok nemnun kalmıştı
1anne3bebe Asibel genesis devlet hastanesi gibi . Kesinlikle memorial. Park orman memorial ve memorial dicle arasında ,doktordan doktora bile fiyat çok fark ediyor. Ben Dr.Uğur Değere gidiyorum. Muayene ücreti kurum indirimsiz 2300 tl.
Esratufan Asibel ben memorial diyarbakıra gidiyrm prof memhmet nafi sakar ı öneririm kesnlkle mükemmel bi doktor
Asibel denizalismom sabire Aygün ve Aydın ılgın arasında kaldım. İkinci sezaryenim olacak ilki kötü geçmişti o yüzden iyi bir doktor arıyorum
Asibel denizalismom bende kurum indirimli öderim ama sezaryen fark ediyor mu doğum ücreti konusunda bilmiyorum
denizalismom Asibel sabire hocadan kötü bir yorum duymadım şimdiye kadar. Sadece ilk etapta soğuk gelebilir tek duyduğum kötü yorum bu olmuştu. Tabi yine de siz bilirsiniz 🌸
denizalismom Asibel sanırım ikisi aynı fiyat çünkü fiyat alırken sezaryen veya normal diye belirtmediler bana.
Minikbebek61 @denizalismom nst başladı mı sizde Sabire hoca bende 35.haftadaym tavsiyeniz üzerine gitmeyi düşünüyorum.bir de 10 gün içinde kontrol ucretsiz mi oluyor
denizalismom Minikbebek61 evet 10 gün içinde ücretsiz. Henüz nst ye girmedim 2 hafta sonra kontrolüm var 37. Haftaya denk geliyor o zaman girerim diye düşünüyorum çünkü kasılmalarım var.
Asibel denizalismom bende öyle biliyorum ama mardindeyim yardımcı olur musunuz dedim ilgili birim sizi arayacak dediler
Minikbebek61 Minikbebek61 denizalismom bir de 37. Haftada çalışamaz raporu alacak mıyız yoksa otomatik çıkarıyor mu sistem biliyor musunuz