Bende bugün 39 oldum sizin gibi bebiş kanalda ama ne ağrı ne sancı var hiçbir belirti yok 😊 ama acelemde yok ya tadını çıkartın olumlu düşünün nasıl olsa gelecek 10 15 gün içinde 😂 inşallah sağlıkla 🤲🏻🤲🏻 neden 3 günde bir gittiğinizi anlayamadım beni haftada bir alıyor 😬