Rabiacyrn17 Betussask evet sıklaştırabilir iyi de oluyor bence son haftalar olduğu için tedirgin oluyorum ben bi iki gün geçince
Unzile31 Rabiacyrn17 bı gece öncesi normal olup da bir gün sonrası doğum.olabiliyor benim de hiçbir belirtim yoktu gece su gelince uykudan uyandım öyle gittim dra 5 cm aciklik çıktı bir gün öncesi hocbirsey yoktu halbuki
Rabiacyrn17 Unzile31 keşke öyle olsa benimde 39+2 olduk hala bi şey yok ve artık uyku bile uyuyamıyorum
Minikfasulyem_26 Rabiacyrn17 sezaryen dgl ztn 40 tan sonra dogmadiysa suniyle dogum baslatilmali bence. 40 dan sonrasida bebek icin riskli cnku
Ennurr Rabiacyrn17 Daha fazla bekleyemeyiz cumaya kadar doğurman lazım dedi benim doktorum biraz pimpirikli açıkcası riske atmıyor hiçbir şeyi
nurikbal_06 Rabiacyrn17 geç oldu kusura bakmayın, açılma için bişey yapmadım hastaneye yattıktan sonra hızlandırmak için squat ve bol bol yürüdüm odada plates topu da vardı onda da zıpladım, kesigimde oldu tabi ama dikişler beni çok zorlamadi
eda006 _annee genelde sancı açılma yapar hiç açılman yoksa haftası da dolduysa suni sancı verilir açılma olması için. Sancın olmadığında nst’de otomatikmen açılman da eş değer olmuyor