Rabiacyrn17 ben kızımın 39+2′de doğum yapmıştım aslında bir anda gelmiyor ama benimki akşam yatmadan önce başlamıştım çok fazla idrara çıkıyordum gerçekten çok fazla böyle yatıyordum geri kalkasım geliyordu sürekli ondan sonra eşim uyuduktan sonra hafif hafif iğnelemeye başladı öyle uyuyorum yarım saat bir saat sonra böyle hafif bıçak batıyor gibi nefesim kesiliyordu böyle böyle tekrarladı sonra uyuyamadım zaten eşim işe gitti gündüz böyle devam etti yarım saat aralıklarla akşama doğru 20 dakikaya 10 dakikaya falan düştü ama öyle bir ahmış ahım sancı değil yani hani aman doğruyorum gibi değil bu sancılar sadece düzenli ve gitgide saatleri düşen rahatsız edecek bir ağrı rahimden iğneleyerek yukarı çıkan bir ağrıydı en son 5 dakikaya düştükten sonra sancılarım hastaneye gittim 4 santim açılma ile normal doğuma almışlardı