hicimm işinizi gördüysem ne mutlu bana 🥰
Tam 32. Hafta da dr a gidip analık raporunuzu isteyin bunu çalışır ya da çalışmaz olarak belirlemelisiniz , eğer çalışır alırsanız 37. Hafta da da çalışmaz almak zorundasınız ki analık hakkından tam olarak faydalanın ve son olarak Doğum yaptıktan sonra da Doğum sonrası raporunuzu da aldınız mı tüm haklardan faydalanıp Doğum ücreti için SGK analık servisine başvurunuzu yapın. Güle güle yiyin o parayı 😂 aynı zaman da emzirme raporu için de dr unuz rapor düzenleyecek