Mutebers tabiki , devam ediliyor sigortam ben sadece Doğum izninde gibi görünüyorum , 12.09.2018 tarihinde başladı sigortam , hatta Doğumdan sonra 4 ay daha yapıp işsizlik maaşı almayı düşünüyorum çünkü daha önce prim sayılarım çok fazla ve hiç almadım. Sadece tazminat almıştım , 🌺🌿🌿