Assistans bakın sizde haklı olabilirsiniz ama ssksı olmayan bi insan alamaz diyosunuz en başta benim kardeşim aldı bu parayı direk kendi hesabına yattı pttden ve hiç sigortası da yok aüt parası da alabilirsin demişler ama uğraşmadı başvurduğu yerde aile sosyal politikalardı