Feeling07 evet hesaplatın son 90 gün olmalı içerde ama alabilirsiniz sigortanız yatarsa Benin eşim yatırıyor ben firmada çalışıyor görünüyorum , bende hamile kaldıktan sonra yaptırdım muhasebecimiz hesapladı alabiliyorum hatta geçen gün çalışamaz belgesi aldım ve bitti