Tgt bildiğim kadarıyla 2018 de doğum yapınca doğum parası ilk çocuğa 300 lira veriliyor süt parası da 150 lira diye biliyorum, ben esnaf olduğum için bağkurluyum yakın zamana kadar sadece SSK li anneler doğum iznindeki toplu parayı alıyordu artık bağkurlular da alabiliyormuş muhasebecim de bunu teyit etti ben şimdi 32+3 üm önümüzdeki günlerde iş göremez raporumu da almaya gidicem bakalım onda toplam ne gelecek 💰😂