Kızlar o kadar kötüyüm ki.. bebeğimin FL ve HL değeri 3 hafta geriden geliyor 33+3 uyumlu.
Bu durum önce 2 haftaydı, sonra 3 haftaya çıktı bugünlerde. Kendi doktorum genetik olabilir Minyon’dur vs. dedi. Ama yine de arada derede konustu takip edelim vs. dedi. Bugün farklı bir doktordan görüş almak için gittim, anlattım böyle böyle 3 haftalık gerilik var. DİĞER her şeyi normal sadece kol bacak 3 hafta geride. Doktor baktı evet dedi ben de aynı sekilde kol ve bacak ölçümlerini 3 hafta geride görüyorum. Detaylı’da bir şey söylediler mi dedi, hayır dedim. İkilimiz ve detaylımız temiz çıkmıştı. Burun kemiği var, ense kalınlığı iyiydi. Bunlar her zaman down olmadığına garanti veremez, bacak ve kol kısalığı down sendromunda görünür dedi ben bunu söylemek zorundayım size dedi. Ama tabii ki doğduktan sonra boy atabilir, uzayabilir, genetik’de olabilir dedi. Ama açıkca doğumda bir sürprizle karsılasabileceğimizden de bahsetti.
VE MAALESEF KAHROLARAK BU SATIRLARI GÖZ YAŞLARI İÇİNDE YAZIYORUM; istersen NİPT veya amniyosentez yaptırabilirsin emin olmak istiyorsan dedi. Ve down vs. çıkarsa eğer doğurmak istemezsen gebeliği sonlandırabiliyoruz ben seni bilgilendirmek amaçlı söylüyorum senin kararın bundan sonrası dedi. O kadar o kadar kötüyüm ki boğazım düğümlendi. Yani bu haftalara kadar böyle seylerden bahsedilmezken şuan içine düştüğüm durum allah düşmanımın başına vermesin… bizde bu gerilik 30. haftadan sonra başladı.. daha öncesinde de 3-4 gün 1 hafta falan geriymiş FL’si ultrason kağıtlarında gördüğüm kadarıyla. Çok kötüyüm çok. Destek istiyorum yaşayan benzer duruma şahit olan var mı..