Tontikinannesi Akdasd Bu konuda çok bilgi sahibi değilim inanki.Sadece öğrendiklerim bu kadar😊Daha detaylı olarak soracağım diğer muayenede.
Ozlemsvr Tontikinannesi olur tabi canım. Kontrolüm anca 32 haftada giderim bir daha. 29. Haftamdayim, kiz bekliyoruz inşallah.. ilk gebelik.24 yaşındayım. Akcakalede yaşıyorum eşim komiser. Bende ücretli öğretmenlik yapıyorum😊 seni dinleyelim biraz da 😊
Tontikinannesi Ozlemsvr Ben de 25 yaşındayım.Ev hanımıyım, eşim asker 😊Karşıyakada oturuyorum.haftaya pazartesi bir dahaki kontrolüm.Ilk gebeliğim benim de .36+3olduk çok şükür .Kızım olacak🤗Adım Gülistan.Memnun oldum 😊
Sezgin Ozlemsvr ben de akçakalede oturuyorum allaşkına hergün ne pişiriyosun ya en büyük sorunum bu taze meyve sebzeyi o kadar çok özledim ki nefret ediyorum burdan
dishonest Bende İmran hanıma gidiyorum. Aramızda bir samimiyet yok hala. Çok yoğun ilgi yok ulturasonla 1.5- 2 dakika bakıyor sadece konuşması da ondan kısa. İlçeden oraya gidip bu kadar ilgiyle dönmek zoruma gidiyor açıkçası. Başka doktor arıyorum ben de.
Tontikinannesi dishonest Ahmet beyi öneriyorum.Rahat bir 10 dk ilgileniyor.Hiç acele etmiyor😊Istediğin kadar soru sor sabırla cevaplıyor. Çok yoğun bir doktor değil ayrıca 😊
Tontikinannesi Ozlemsvr Daha ufukta doğum gözükmüyor😁Bebeğin başı doğum kanalına girmemiş daha.Tahminen bir 3 haftamız var dedi doktor.Ama tabi belli olmaz prensesim bilir ne zaman geleceğini 😁Belki karşılaşırız her hafta çağırıyor beni doktor çünkü 😊
Ozlemsvr Tontikinannesi instnagramin varsa takilleselim de görünce taniyim ay. Burdan ne taniyim 😂 adresini verir misin. ?
Ozlemsvr Sezgin Canım senin esin ne yapıyor ? Valla meyve sebzeyi tazesinden azar azar almaya çalışıyorum. Yazdan bamya fasulye dolaba attim. Çoğu şeyi de pisiriyorum elimdeki olanaklarla. Farkındayım her seyin çok tadı yok ama napalim..
Sezgin Ozlemsvr valla bitse de gitsek şurdan bir an önce tiksiniyorum bu şehirde yaşamaktan. Eşim asker canım ben de memurum