Ozlemsvr Sena_1997 anladim canım. Biz kendomizi tanıttık. Sen kaç yaşındasın? Kaçıncı gebeligin? Kaçıncı haftadasın? 😊
Sena_1997 Tontikinannesi benim adim Sena siverekte yasıyorum ev hanımıyım normalde eşimin yanında calisiyodum gebelikten dolayı çıktım dinlenmem gerekiyodu
Esraburhnkulu Ayseee42 ya ben mehmet ağar var onun yanında doğum yaptım çok iyi bi doktor gerçekten.. şanmedde
Sena_1997 Tontikinannesi siverekliyim canim bilgi işlemde calisiyodum çocuk gelişimini bitirdim 2 yıllık
Tontikinannesi Sena_1997 Anladım canım.Bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim😇Yaşın da çok küçükmüş 😁
Tontikinannesi Sena_1997 Yok evlilik için yaşın küçük demedim 😁Ben 25 im yaa bana yaşın küçük geldi.Yoksa ben de 20 yaşında evlendim.5.5 yıllık evliyim 😁
Sena_1997 Tontikinannesi anladım canim ben 20 de evlendim fakat 3 ay sonra 21 oldum 10 buçuk aydır evliyim sizinde ilk gebeliğiniz mi
Aselimask Ayseee42 merhaba ben de Mehmet Ağara gidiyorum hiç tereddüt bile etmeden için rahat sende gidebilirsin hem çok çok tecrübeli ve ilgisi alakası Harika bi doktor kendisi
minnakk1 Sezgin alakasi yok canim ben doktora sordum hergun duzenli hareketlerini hissetmelimiyim diye hayir onu 30. haftadan sonra takip ettiriyoruz dedi