Ozlemsvr Biz istersek doğuma giriyor.Çünkü ebelerin girdiği doğumla, doktorun girdiği doğumun arasında ücret farkı oluyormuş.Ben de yeni öğrendim. 😊Istediğin zaman arayabiliyorsun, ama tâbi her zaman müsait olmayabiliyor😊Kendi şahsi numarasını verdi mi sana da?