Edebyahu merhaba. Uzun uzunn doktor arayışlarımdan sonra bir de mehmet ağarı denemeye karar verdim. Zaten onunla da anlaşamazsak memleketime gideceğim. Merak ettiğim, doktorun odasında girdik. Girmeden önce parayı bayıldık bi verdik. İçerde doktor bize rapçi gibi hızlı hızlı konuşup diğer doktorlar gibi başından savıyor ve ilgisizce mi davranıyor. Yoksa sakince dinliyor sorulara cevap veriyor mu? Bir de doğumu hangi hastanede yapacaksınız. 2 hastaneyle anlaşmalıymış doktor bey. Eşler doğuma girebiliyor mu? Bir bilginiz var mı?