Bahar11mucize F84 yani bi problemin yoksa herşey normal seyrediyosa sabret bencede 38 de çatı muayenesi olabilirdim o yüzden yaptırdım bende
Evremanne minikkelebegimmm benim çatı muayenem 35. Hafta eğer önce doğurursam sıkıntı yok da 40 a kadar beklersem çıkar heralde 😃 ki ben ağda da yaptıramıyorum doktor yasakladı napsam bilemedim
EMFE F84 37 haftalıkken yaptırdım. Alttan muayene olucak diyr amadoktorum 38 yapalım dedi . Bence 37 bu 38 haftalarda olabilir
Tostosunannesi secilertu Bende 35 haftalığım ama erken dogum riskimiz var bu cuma gitmeyi düşünüyorum çıkmaz herhalde ya yani umarim insallah 😀
Umudumm06 FatmaKandemir ilk aldırmadan yakıyo maalesef güvenilir yerlere yaptırmak lazım hormonlardan dolayı iki haftada çıkıyor