Victoria hayır bana bilgi bu şekilde verilmedi.bu testte iki sonuc var biri vucutta o mikrop varmı yokmu diye bakılıyor diğeri vucudun bağışıklıgına bakılıyor.bağısıklık kazanmıssa vücut sonra tekrar bu hastalıgı kapma olasılıgın yok o an pozitif cıkmıs olsa bile..ama tabi ikiside negtif cıkmıssa sonradan kapılabilir.ama bu test 3 ayda bi yenilenebilir bence.ama eger bagısıklık pozitif cıktı ise benimki öle cıkto tekrar yaptırmaya gerek yok.insanın içi rahatlar.ki ben hem devlete hem özele gidiyorum devletteki dr da bu testi istedi direk.var yani listelerinde ücretsiz.