Esra7261 ben 6 haftalık gebe iken ilk kontrolüme gittim ilk kontrolümde bu tahlilleri istedi doktorum bende bağışıklık çıktı ayrıca evimde evcil hayvanım olduğu için tedirgin olmuştum doktorum hayvan kalabilir göndermene gerek yok dedi biraz araştırma yaptım kumuna yaklaşmadıktan ve aşılarını yaptırdıktan sonra sıkıntı olmuyor çiğ bişey tüketmeyin sebzelerinizi güzel yıkayın sokaktaki hayvanları ellemeyin ellerseniz ellerinizi bol sabunlu suyla yıkayın bu tahlilleri devlette yaptırabilirsiniz sabah yaptırıp öğlen sonu sonucunu alabilirsiniz herhangi bi risk durumu olursa ikili üçlü taramalarda çıkıyor isterseniz amniyosentez bile yaptırabilirsiniz ama çoğu hekim bunu önermiyor o daha riskli bi işlem birazda tevekkül edin tedirgin olmamaya çalışın çok fazla şüpheye düşüp kendinizi strese sokmayın stres herşeyden daha tehlikeli bebeğinizi kucağınıza sağlıcakla alın inşallah 🤗