Esra7261 Benim doktorum da istemişti. Kedi ve köpeğe karşı bağışıklığımın olmadığı uzak durmam gerektiğini söylemişti ve çiğ ete dokunmamın da iyi olmadığını söylemişti. Kedilerde toksoplazma denilen bir parazit varmış. Bu parazit çiğ et ürünlerinde de olabilirmiş. Toksoplazma parazitini hamile adayı alırsa plesantaya daha sonra da bebeğe geçip, bebekte görme zayıflığı, körlük, havale gibi problemler olabilirmiş. 😞