caglaay1 Hurremsultan__ bende tam 6 haftalığım Allahım inşallah hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde güzel günleri görürüz 🤲🏻
Hurremsultan__ caglaay1 Ayy inşallah canım kalp atışını duyamadik daha iki hafta sonra dedi geçen hafta gitmiştim ama ben tam 8 de gitmeyi düşünüyorum
caglaay1 Hurremsultan__ benide bu cuma çağırdı yani 6. Haftanın sonuna doğru bakalım inşallah duyabiliriz 🤲🏻
Umze 29+3 de biziz yalnız. Git gide zorlaşıyor gibi… Tüm bebişler sağlıkla zamanında ve kolayca doğsunlar inşallah
Yagmurguzel01 Umze gün geçtikçe zorlaşıyor sağlıklı olsunlar sağlıklı doğsunlarda her cefasına razıyım