R-E-A Yagmurguzel01 28+4 olduk. Kıyafetleri yerleştirip hastane çantasını hazırlamak istiyorum bir an önce erken mi sizce daha 🤔
Yagmurguzel01 R-E-A kıyafetlerini yerleştir şimdiden canım bende o haftalarda yaptım hastane çantası için 34-35. Haftayı bekliyoeum inşAllah
nurcan355 R-E-A herseyi tamamsa hazirla dursun bulunsun bende yeni hazirladim 31+3 te cunku ne olur ne olmaz sonra erken dogum olursa yoktu hazirlayamadim demektense hazir bulunur dogum oldugu gun alinir gidilir
denizgurbuz Yagmurguzel01 Yagmurguzel01 amin inşallah bitti bakalım bu hafta bekliyoruz artık sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza 😇