nurcan355 R-E-A herseyi tamamsa hazirla dursun bulunsun bende yeni hazirladim 31+3 te cunku ne olur ne olmaz sonra erken dogum olursa yoktu hazirlayamadim demektense hazir bulunur dogum oldugu gun alinir gidilir
Nesoruyon Bugün 20+3 olduk ama her ay kontrolde ultrasan bir hafta geriden söylüyor bu ilk zamanlardam beri böyle uygulamadan takip ettiğine ultrason uyuşmuyor doktor bir sorun yok gayet iyi dedi bakalım ayın 15 tekrar gidicem Allah izin verirse
Yagmurguzel01 Nesoruyon hiç sıkıntı dert etme canım 1 hafta geriden olması hiç problem değil inan doktorda herşey gayet iyi sağlıklı diyorsa içini ferah tut🙏🏼
nunusmom Yagmurguzel01 32+3 bizde. Sıkıldım artık doğsun 😂 iyice ağırlaştım zorlaşmaya başladı valla nasıl geçecek bu son günler 😖
caglaay1 Hurremsultan__ benide bu cuma çağırdı yani 6. Haftanın sonuna doğru bakalım inşallah duyabiliriz 🤲🏻
Tugbasuu serifeaslan01 kaç kilo dediler bu hafta kontrole gittiniz mi ben 34+0 ım şu an kontrole gittim 2450 dedi canım sıkıldı
Tugbasuu serifeaslan01 yok hoca gayet yerinde dedi ama bana az geldi hep ilerdeydi kilosu şimdi normalleri gelince herhalde ben zayıf psikolojisine girdim kendimce saçma bir şekilde 🥲