dodu0207 Merhaba kızlar ilk gebeliğim biraz tecrübesizim bir kaç haftadır yalancı kasılmalarım var genitalde de baskı hissediyorum ara sıra ama bugün ekstra bir ağırlık ve baskı var. Yaşayan var mı bunu böyle olup doğumu yaklasmıs olan var mı acaba?
Smy38 dodu0207 maalesef bende de var hem de uzun zamandjr ama Şükür sıkıntı olmadi doktora gidince belirt ona göre bişey der.ben alıştım ses etmiyorum 😁
Ikimelekannesi_ dodu0207 adet ağrısı gibi ağrılar oluyor özellikle belim çok kötü ağrıyor.artik hareket ettikçe alta baskı uyguluyor sanki bıçak saplanır gibi oluyo😏2.gebelik ilki normal oldu.40+1 de doğdu.baklim bu ne zaman dogacak
dodu0207 Ikimelekannesi_ aynılarını bende yaşıyorum 🙃🙃 bakalım onlar ne zaman gelmek isterlerse artık 🥰
Ikimelekannesi_ dodu0207 şu anda sıcak su torbası ile yapışık haldeyim tek duam gece olmaması çünkü kızım var ve onu bırakacak kimsem yok.
dodu0207 Smy38 söyledim normal dedi bugün ekstra olunca acaba yaklaştık mı dedim cünkü baya orda ağırlık var gibiydi baskıdan ziyade 🫠 sizin kaçıncı hafta
dodu0207 Smy38 Allah sağlıklı ve kolay bir doğum nasip etsin sonrasında da cabucak toparlarsınız inşallah ❤️
Smy38 Bitutampapatya çok şükür bugün oldu spinal sezaryen ile agrilsrim yeni yeni geçiyor.Darisi dogum bekleyenlere.Llah sağlıkla hayırla doğurmanizi nasip etsin
Smy38 Bitutampapatya bele iğne sonda yapılırken hiç bir sorun olmadı ameliytatta güzel geçti kendimi kasmadim hep dua okudum.sonra bebisimi gösterdiler çok güzeldi hemen duygulandım.onu yuakri cikardilar benim dikişler atıldı.uyusukluk geçene kadar gzuel gitti vücudum kum torbası gibi geldi çok değişik bişey 😁 sonra yavaş yavaş açıldı karnım bacaklarım dikiş yeri kötü ağrıdı ama ben dayandım ettim ağrı kesici verdiler geçti hemen ayağa kalktım yürüdüm kahve iciuorum anestezi geçsin diye.simdi ise emzirme ile uğraşıyoruz hemen süt gelmiyor bir damla su gibi ama çabalıyorum inşallah gelir strese girmedim şükür çok rahatım eşim yanımda mama iciriyor ben ayağa kalkana kadar o baktı..
Minenur1913 Smy38 yaaa gözünüz aydın maşallah 🥰 nerde doğum yaptınız hangi doktora gittiniz acaba sanırım Kayseridesiniz