Minenur1913 Dünyam hastanesi Züleyha güzel yaptı sezeryani doktorum çok iyi ama hastane için aynısını diyemem.dogum fiyatı içinde refakatçi yemeği için ayrı para istiyorlar bide kontrol için gelince tekrar tahlile ücret veriyormuşuz.personel iyi konfor iyi.Ucretsiz fotoğrafçı var pakette başka da aklima gelmedi