Beyzab95 Gizemd-01 evet çok ağrıda da kısa sürüyor o çok ağrı geçti bitti bile ameliyat inanılmaz kolay mis gibi
Gizemd-01 Beyzab95 hayırlı olsun kavuştun 💐 bi süre ağrı olması normal tabi ameliyat bu neticede. Ne diyorsun sezeryan can mıdır 😀
myangelson Beyzab95 evet bizler için iyi birşey aslında ama acılı oluyor biraz tabi 🥲 şimdi biraz daha iyisinizdir umarım ☺️
Beyzab95 myangelson ay iyiyim şükürler olsun normal doğum olsa muhtemelen yeni yeni kucağıma alıyordum ☺️
Beyzab95 1cocuklumom belki de değişiyor ya ama yani sonuçta geçti şükür her geçen dakika daha iyi oluyor ☺️☺️
Beyzab95 iremdemirr evet ilk günüm zordu daha doğru 2-3 saati şu anda da var ama bu rahim kasılması ağırlıklı regl sancısı gibi daha çok biraz da tabi gaz var ☺️ ama şükürler olsun sürekli iyi oluyorum ☺️☺️
Beyzab95 gizem-cbn ameliyat çiçek gibi hiiiç bir şey yok çıkımca uyuşukluk devam ediyor bayağı yine bir şey yok hafif geçince biraz başlıyor az değil ağrısı yalan yok ama yani geçti bitti şu an regl ağrısı gibi var o da rahim kasılmasıymış küçülüyormuş ☺️☺️
Arzuanne Beyzab95 hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün sancılar böyle ilk aralıklı sonra 5 dakkada bir falan mıydı
umrumdadegil Beyzab95 ben bile yeni yeni idrak ediyorum kız 😂 mis gibidir şimdi o bol bol kokla öp yerime😍😍 hayırlı olsun bu arada Rabbim hayırlısıyla sağlıkla büyütmeyi masip etsin💜yürüyebildin mi ne durumdasın
Beyzab95 umrumdadegil yürüdüm kendimde inip çıkıyorum yatağa çok şükür ya ama sabah gaz sancısından öldüm 🤍
Efnan3443 Ayy Allah sağlıkla büyütmeyide nasip etsin cnm Allah analı babalı büyütsün inşallah bizede dua et 🤲❤️🌹
Blackkcat Beyzab95 yaaa hep demek istediğim şey işte biz ne planlar yaparken onlar hoppadanak geliyorlar😂benimkiler gibi dünyya gelecek saatlerini kendisi belirledi🎈
Beyzab95 Gizemd-01 şu an iyi değil ama normal doğumda da altta dikiş oluyor genelde o da kötü ıslak bölgede dikiş daha zor olur gibi bilmiyorum ama ☺️