Beyzab95 umrumdadegil yürüdüm kendimde inip çıkıyorum yatağa çok şükür ya ama sabah gaz sancısından öldüm 🤍
Beyzab95 Gizemd-01 şu an iyi değil ama normal doğumda da altta dikiş oluyor genelde o da kötü ıslak bölgede dikiş daha zor olur gibi bilmiyorum ama ☺️
Blackkcat Beyzab95 nasıl hissediyorsan öyle yap,tabi iyi hissetmiyorsan kal dr ne diyor,sıkıntınız yok di mi canım
A12_S07 Arzuanne ilişki hariç bütün tuşlara bastım yok gelecegi sen denedin mi ilişkiyi faydası oluyor diyorlar
Arzuanne A12_S07 eşimle 2 aydır beraber değiliz ama o varken sancılarım oluyordu çok ilişkinin etkilendiğini düşünüyorum