Gizemd-01 yok saat gece 5’de eşimin ateşi var diye acile getirdim arabayı bile ben sürdüm düşünün hiç bir şeyim yoktu bir anda niyeyse için bir tuhaf oldu arada karnım sertleşirdi de bir tedirgin oldum nst bağlandım ilk sadece 1 tane sancım çıktı hemşire iyi falan dedi o sırada doktoruma ulaşmaya çalışırken 30 dk falan hala nst bağlı kaldım üst üste bir sürü sancım çıkmaya başladı açıklık baktı 2cm şoka girdik