Blackkcat Beyzab95 korkma canım,kendi seçecek belkide diyorduk konuşuyorduk,sağlıkla gelsin yeter ki,dua edelim sana bol bol,ne yaptın şu an acaba
Gizemd-01 Blackkcat yazmıyor ki sezeryana alacaklardı ama 11 de naptı acaba ya. Birden olmuş ya o kahvaltı yapmıştır belki nasıl alacaklar ki
myangelson Gizemd-01 bazı durumlarda acil sezaryene alinabiliyor. Bende öğle yemeği yemiştim 1 2 saat geçti doktor acil sezaryen karar verdi ama yemek yediğim için genel değil spinal yapmıştı
Beyzab95 Gizemd-01 yok saat gece 5’de eşimin ateşi var diye acile getirdim arabayı bile ben sürdüm düşünün hiç bir şeyim yoktu bir anda niyeyse için bir tuhaf oldu arada karnım sertleşirdi de bir tedirgin oldum nst bağlandım ilk sadece 1 tane sancım çıktı hemşire iyi falan dedi o sırada doktoruma ulaşmaya çalışırken 30 dk falan hala nst bağlı kaldım üst üste bir sürü sancım çıkmaya başladı açıklık baktı 2cm şoka girdik
Gizemd-01 Blackkcat aynen sormuştum sezeryan demişti almışlardır şuan çok heyecanlı ya ben burda heyecanlandım
Beyzab95 LamiyaCetinkaya sezaryen oldum zordu başta ameliyat çok aşırı kolaydı sonra bayağı ağrım oldu ama geçti çok şükür iyiyim 🤍🤍
1cocuklumom Beyzab95 geçmiş olsun bende bugün 3.gün sezeryan oldum ilk 2 gün dayanılmaz ağrım vardı riskli ameliyat geçirdim iç organalrım ilk sezeryanda kaynaklı birbirine yapışmış ama o ağrılar bile bugün geçti sizde korkmayın geçecek inşallah hayırlı sağlıklı evlat olsun ❤️
myangelson Beyzab95 geçecek merak etme ağrı kesici vs yapılır iyi gelir ☺️ rahim kasılması için serum takılıyor genelde o yüzden biraz ağrı oluyor ameliyat sonrası biraz da kesi ağrısı oluyor ama hepsi geçecek bol bol yürümeyle atlatacaksin Rabbim güç kuvvet versin 🤲🏻
Beyzab95 1cocuklumom o kadar kötü oldum ki ağladım saatlerce şu an şükürler olsun iyiyim var ama dayanılmaz değil o neydi ya 😨
Beyzab95 A12_S07 gece eşimi acile getirdim karnım sertleşti dedim ki hemşireye bir bakalım sancı çıktı üst üste bir sürü
Beyzab95 gizem-cbn çok şükür iyiyim yalan yok biraz ağrı yapıyor ama geçti şükürler olsun yürüdüm 2 kere 🤍🤍
Blackkcat Beyzab95 Beyzaaa kuzu şükür yaa,geçecek ağrın bak çok yeni onun için öyle,kendi iyi hissedince yazarsın yine,öpüyorum siziiii🩶🩶
Beyzab95 Blackkcat çok şükür iyiyim sadece uyuyamadım 24 saatten uzun bir süredir ayaktayım ama yorgunluk falam hissetmiyorum ama uyusam iyi gelir eminim 🥲