Alicegurd
Aa ben profesöre gitmiştim ilk o denk gelmişti ilk 3 ay alttan bakmayan dr dr değildir diyordu amerikada asla karından bakılmıyormus ki zaten ultrason karından ışın gonderıldıgı ıcın zararslıymıs benm cogu arkimde o sekl hep alttan baktılar bi süre ole bişi yok yani dr ole diyosa sen o dr u kesin değiştir hatta :/