Ecemss16 2 doktor buldum şimfi biri hastane diğeri klinik doktorumda randevu bulamadım çok yoğun onunla alttan muayneyi konusmadım annemin doktoru biraz yaşlı o söyledi belki oda dediğim gibi değerim daha düşük gittiğim sonra bir aksilik yaşarım diye beni idare etmek için önermiyorum dedi pazartesi 1200 lere gelecek değerim kontrolümde var şimdide dehşet hastayım elimden hiç bir şey gelmiyor bir anda şekerim yükseliyor birde adam gibi yemek bile yemedim bugun ne zor işlermiş