Malajin17 yilldizyilldiz hayırlı olsun inşallah. Benim de hassasiyet var ama belim 1 aydır ağrıyor kasik ise adet olmuş gibi
Malajin17 kalorisizpatates aaa hayırlı uğurlu olsun inşallah ben 9 gündür öğrendiğim için sürem uzun geliyor 😂😂
Malajin17 hepoyleolurzaten_ hepoyleolurzaten_ hayırlı olsun canım daha çok yeni inşaallah kusma da bulantı da olmaz kızımda çok çektim
Malajin17 Happy-melek1997 ahhh evet bende oldum bağışıklık zayıfladığı için herhalde bol bol su içip c vitamini al
Malajin17 yilldizyilldiz benim de çok fazla ağrıyor ama burdan okuyunca normal olduğunu anladım bekleyelim bakalım canım
Malajin17 yilldizyilldiz aminn. Canım ben hiç gitmedim henüz 22 sine randevu aldım iki defa gitmek ve stres yaşamak istemiyorum hem kese oluşsun hem de kalbi duyulsun diye
Busra3590 Selam kızlar benim de 4+1 henüz dr.a gitmedim uyku hali dışında çok bir belirtim yok birde ara ara sağ kasıkta batma
Busra3590 Malajin17 Allah razı olsun.Son adetim 12 Ocak şuan değerimi bilmiyorum hafta içi giderim inşallah
Esraagunes Bende 4+4 üm göğüs ağrım var ara ara karnım ağrıyor sadece ama ben 1 hafta önce erken öğrendim betama daha baktırmadım en son 1 hafta önce 296 idi
Esraagunes Malajin17 amin inşallah ben doktor randevumu doğum günüme aldım 23 şubatta öğrenicem inşallah