hepoyleolurzaten_ Malajin17 yav bende yeniyim🥲bulantılarım var bi garip ama kusma yok.Birde kasığımda sancı var sizlerde durum ne
Happy-melek1997 Malajin17 yaa bende 4+3üm göğsüm ağrıyor baya üzerine falan yatmak dokunmak canımı acıtıyor bide grip oldum üstüne tam oldu 2 gün önce beta ilk 89 çıktı salı günü tekrar gidip vericem bakalım 😌🌼
Malajin17 Handeyildiz10 Rabrabrab1 canım ben adetimin 22 günü 61 ile öğrendim 3 sonra 348 olmuştu daha da vermedim ben baya erken öğrendim adetime 9 gün kala senin hangi tarihlerde ne çıktı (son adetim 10 Ocak)
yilldizyilldiz Ay ben de 4+3🙈 Öğrendiğimden beri aşırı göğüs hassasiyeti, sürekli uyku hali ve ara ara kasık ağrısı vardı. Bugün ek olarak bel ağrısı da başladı ayaktayken zorluyor beni.
Malajin17 yilldizyilldiz hayırlı olsun inşallah. Benim de hassasiyet var ama belim 1 aydır ağrıyor kasik ise adet olmuş gibi
Malajin17 hepoyleolurzaten_ hepoyleolurzaten_ hayırlı olsun canım daha çok yeni inşaallah kusma da bulantı da olmaz kızımda çok çektim
Ayglvlkn _ozlmm bende 5+3 🙈 hiçbi belirtim yok benm ara ara lekelenmelee oluyo ama pazartesi gidicem doktora umarım kötü bişe yoktur🙏
Malajin17 Happy-melek1997 ahhh evet bende oldum bağışıklık zayıfladığı için herhalde bol bol su içip c vitamini al
Handeyildiz10 Ben 4+5 im kasık ve bel ağrım var bi de sabahları mide bulantım oluyor ama kusturmuyor sağ olsun 🙈 henüz keseyi göremedik pazartesi kısmetse🙌🏻
Handeyildiz10 Malajin17 benim 8 ocak son adet tarihim , az önce kahverengi hafif akıntım geldi sizde oluyor mu