Esraagunes Rabrabrab1 benimde 9 Ocak hayla gitmedim ama doktor görünmez dediği için 6 haftayı bekle dedi
Busra3590 Malajin17 Allah razı olsun.Son adetim 12 Ocak şuan değerimi bilmiyorum hafta içi giderim inşallah
Cevahir53 3543Zz selam benimde uygulamaya göre 5+5 tam beşte keseyi gördü doktor ama çok küçük dedi 19 una bir daha gideceğim geç döllenme olabilirmiş ☺️ geceleri bel ağrım oluyor
Handeyildiz10 Malajin17 benim 8 ocak son adet tarihim , az önce kahverengi hafif akıntım geldi sizde oluyor mu
Maserzek Handeyildiz10 benimde sat 8 Ocak. Henüz lekelenme vs yaşamadım ama baş dönmesi ve ara ara çok ince bir mide bulantısı herşeye karşı isteksizlik ve iştahsızlık var. 26 Şubat da ilk defa gideceğim doktora hem kese hemde kalp atışını duymak için
3543Zz Cevahir53 merhaba canım aynıyız demek ki bana hiç geç döllenme demedi ben artık kendi doktoruma gidip onunla yola devam edicem bakalım hepimize hayırlı olur inşallah 🙏🏻😊
Cevahir53 3543Zz Amin canım bemde bakalım 19u bir gelsin de Allahın izniyle artık içim tam rahat olsun diyorum
Cevahir53 nazel123 karından ultrasonla baktı onun için dedi bence çünkü betam 6.318 di gayet iyi demişti
nazel123 Bugün beş haftalık olduk bebişimizi görmeyi dört gözle bekliyoruz insallah hayırlısıyla üç hafta sonraya çağırdı 🙏🏻
Esraagunes caprresecake ay bende ara ara direk yumurtalıklarım zonkluyor lekenme olmadı ama beyaz sıvı çok geliyor