gulsahela Epifizbezi evett bende inanılmaz heyecanlıyım bu sefer başıma gelicekleri biliyo olmakta tuhaf😅
Aysegulmutlu97 Songulum yeni doktordan geldim kızlar 5+5 kalp atışını beneği ve keseyi gördük çok şükür 3 gün önce beta 7918 di karından ultrasonla gördük :) maşallah
Songulum Aysegulmutlu97 ay maşallah Allah tamamına erdirsin inşallah ❤️ inşallah bizde dinlerin 10 gün sonra🥹💋
Esraagunes 4+4 olduk ama sadece karnım ara ara ağrıyor ve göğüslerim şiş başka belirtim yok çok korkuyorum normalde 2 hafta sonraya randevu aldım ama pazartesi veya Salı özele gideceğim keseyi görmek için
Songulum Epifizbezi yok Altan ulturason siz neden altan baktırmadınız ki benim 2 ci hamilelik ilkin de yine altan baktırdım bir sıkıntım olmadı Allah’a şükür
Epifizbezi Songulum doktor kendi dedi beklersen karından bakarız beklemezsen alttan bakarız dedi bende bekleyim dedim 😅 ilk çocuktata alttan baktırmadım
Aysegulmutlu97 Songulum inşallah canım tüm hamilelik isteyenlere hamile olanlara sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin ❤️
Songulum Epifizbezi anladım canım bizde 10 gün sonra kalp atışı için gidicez ozaman tam 6 haftalık olacak acaba ozaman karından görünürmü
mrym32 Songulum benjm daha kontrole 3 hafta var ama erkende gidebilirim ilk gebeligim çok endişeleniyorum iki tane de düşüğüm oldu kalp atiyo mu nasıl merak ediyorum sürekli
nazel123 Songulum 5haftalık olduk kese göründü şükür insallah üç hafta sonra bebek için gideceğiz belirtim yok 😅 bende kasımda kimyasal geçirdim
Songulum nazel123 keseyi görmeden kaygılarım yine kimyasal olmasından korktum şimdi keseyi gördüm kalp atışı için endişe ediyorum acaba sonra ne gelecek🤦🏼♀️
mrym32 Songulum annelik işte canım doğumdan sonra bile devam edicek endişelerimiz hepimiz sağ salim kavuşuruz inşallah 🥰
mrym32 Songulum bilemiyorum karın yağlarınıza da bağlı görülebilir görülmezse de endiselenmeyi 9. Haftada bile duyanlar var