Burcu9125 ben ikinci ismi koyacak olanlardanım, iki sebebim var ben Numeroloji (ebced hesabı der eskiler)eğitimi aldım bu sebeple çakralarının tam manasıyla dolması için ikinci isim, diğer sebebi de her ne kadar ben inanmasam da çevremde büyü vs işleriyle uğraşan insanlar maalesef var bu sebeple kimliğinde yazmamak ve anne baba olarak bizim dışımızda kimse bilmemek şartıyla 2. ismi koyacağız bir büyüğümün söylediğine göre bu dinen de doğruymuş yani ikinci isim koyup kimseye demezsen çocuk hakkında art niyet besleyen kişi ikinci ismini bilmediği için yaptığı şeyler tutmazmış. Biraz uzun oldu ama sebebi bu yani