Fer4h valla var ya sonradan isim değiştirme gibi bir hakkımız olsa dinen de hemen değiştirirdim o kadar çok haklısınız ki 🙏 adımdan ciddi anlamda rahatsızım ben. İmkanlar içinde büyüdüm ama yalnız büyüdüm. Hasretle beklediğim, istediğim o kadar şey oldu ki…halâ da olmaya devam ediyor. Benim anneannem doğumuma gelemedi diye ablam ismimi Zehra koydurmamış sanki kendisinin bana bir hayrı var da…Neredeyse şurda 8 aylık hamileyim 1 kere aradı sadece,hiç bir ihtiyacın var mı diye bir kere aramadı.Annem şimdi benim bebeğime bir şeyler alıyor diye kıskançlık yapıyor onun kendi çocuğuna da yaptı zamanında annem.Geçen ay eşimle biz baya gezdik, alışveriş yaptık, cinsiyet partisi yaptık onun lafını yapmış oysa kendisi zamanında benden fazlaydı,ben aylarca sıktım kendimi gezmek ve alışveriş yapmak için… Yani demem o ki o kadar yalnızım ki aile konusunda, arkadaş konusunda aşırı derecede yalnızım,kimsesizlik çekiyorum resmen. Keşke ismimi değiştirebilme imkanım olsa özlem isminden nefret ediyorum diyebilirim 🙏