H1tce2 Hazalaskin sulaleyi tamamlicaz iki elti canım eltim de büyük kızını eşinin babaanne adını koydu 🤭
amayinedeiyiilerledim Hilalaktscbk hayır değil. Efendimiz sav hep tek isim koymuştur. Örnekleri mevcut (Ben 2 isim koyacağım inşallah)
bebisliozlem amayinedeiyiilerledim yanlış bilgilendirmeyin sünnet olmayabilir fakat iki kızının ismi de çift isim. İlk isimlerinin ağırlığından dolayı koyulmuş olabilir.
H1tce2 Hazalaskin pardon 😅😅😅 canım bizi el kızı olarak görüyorlar insan gibi davransinlar da başka bişey istemiyoruz
amayinedeiyiilerledim bebisliozlem hanfendi bende 2 isim koyacağım Allah’ın izniyle. Videonun sonunda hoca net cevabı veriyor. Hadi Selametle💐
bebisliozlem amayinedeiyiilerledim dinlemedim kusura bakmayın. Sünnet midir değil midir de merak edip açıp bakmadım. Bende iki isim koyacağım. Hadi Selametle 🙂
UralYlmz Sinem10 hakaret edemezsiniz artık terbiyenizi takının bence salakça demek bir fikir belirtmek değil hakarettir. Ve bunda ısrar ediyorsunuz. Yazık.
amayinedeiyiilerledim Sinem10 “Salak” Sözü Onur, Şeref ve Saygınlığı Rencide Edecek Niteliktedir ve Hakaret Suçunu Oluşturur. Basit Hakaret Suçu Cezası (TCK 125/1) Suçun basit şeklinde, hakaret suçunun cezası 3 aydan 2 yıla kadar hapis veya adli para cezasıdır.
bebisliozlem amayinedeiyiilerledim size tavsiyem bu kadının mesajının yanında 3 noktaya girip bildire basmanız orda zaten uygunsuz yazan yerde yazıyor.
Egemoms1303 Burcu9125 bencede olmasa güzel olur ama bizim kayınpeder ismi o yüzden 😂 sırf ikinci ismi ben koymak için koydum 😂
Hulo2105 Burcu9125 bizde 2 isim koyacağız. İlki babasının ismi onunda adını alsın istedim. Söylemesi de zor değil o yüzden ikisini de söyleyeceğiz.
1prensesannesi__ Burcu9125 bana da sacma geliyo ama zevk meselesi kimisi esiyle ortak koyuyo biri bi isim seciyo digeri bi isim seciyo kimisi dede ismi falan koyuyo yanina seslenmek icin baska isim koyuyolar ama bunlar yoksa havali olsun diye cok sacma tek isim daha iyi
Azra41 Burcu9125 Kuzum benim dediğim göbek bağı değil . Büyü falan yapıyorlar ya 2. İsmi bilmedikleri zaman o büyü tutmuyor
Azra41 bebisliozlem biz burdayiz üzülme ❤️ yani ben burdayım diyim ne zaman sıkılirsan yazabilirsin 🥰