Burcu9125 benim de iki ismim var ,istediğim zaman istediğimi kullaniyorum veya bir tanesi bulunduğum ortamda varsa diğerini tercih ediyorum. Çocuğuma da iki isim koydum. Ben farklı bir mantık ile koydum ama. Öldüğümüz zaman ahirette ismimiz ve anlamları ile bize seslenilecek ,evladin anne baba ya isim konusunda hesap sorma hakki var orada, eğer kötü anlamli bir ismi varsa . O sebeple iyi anlamli isimler koyun denir. Bir ismini öz Türkçe koydum. Diğer ismini de Arapça olarak değil ,kuran da geçen bir isim olsun istedim. Oradaki cennet isimlerinden birini koydum. Allah o cennete kendi nasil sesleniyorsa ismi odur ve o kelimenin dili milleti olmaz diye düşündüm. Beni tatmin etti. Ileride hangisi hoşuna giderse onu kullanmayı tercih edebilir ,ikisi de kendi ismi.