Burcu9125 benim özel bir nedenim yok belki de kendi ismimi sevmediğimden böyle düşünüyorum. İsmim yaşamımı çok etkiledi benim enerjisi çok kötü. 2.isim koyacaklarmış bana normalde vazgeçmişler. Zehra olacaktı keşke olsaydı diyorum halâ. Kızım da istediği ismi kullanır diye düşünüyorum hatta ona koyduğumuz çift ismi de begenmezse reşit olduğunda gitsin mahkeme kararıyla ismini değiştirsin isterse o da önemli değil ♥️ Biz anneanne-babaanne adı ortak olduğu için ve isimlerine benzerlik olması açısından Amine koyduk ikinci ismi konusunda halâ kararsızız son dakikaya kadar beklicez 😂
Ama size şu sekilde katılabilirim 🙏 Besim Bertuğ, Aybars Asaf, Zeynep Mihra adlarında arkadaşlarımın çocukları var ve malesef hiçbiri ikinci ismi kullanmıyor. Sırf havalı ve değişik olsun diye konulmuş isimler… Ama Arif Yaşar koyan bir arkadaşım gayette söylüyor iki ismi de. Biri kayınpederinin biri babasının ismi.
Görümcemin kızının adı da Fatma Zehra onlar da Fatoş diyor sürekli Fatoş denmesi de hoş değil bana göre çünkü bu çocuğun 2 tane ismi var zaten.