Momyy1999 benimki de aynı sabahları elimi atıp bakıyorum küçük diyorum bu bebek nereye gidiyor 😂akşamları da dediğiniz gibi sisiyor nefes almak da zorluk çekiyorum benim bebeğin kafası daha asagi dönmedi kafası yukarı da mide yanması da en büyük sorunum inşallah bir an önce asagi iner