Sedef-345 arslansedaa ya antibiyotiğe rağmen geçmiyor mu? Ben yarın antibiyotiğe başlıycam. :( kaşıntı yanma bıktım artık. Geçmiycekse Doğuma kadar çekiceksem vay halime.
arslansedaa Sedef-345 benim gecmedi insallah sizin gecer ve bende kasinti yanma falan yok sadece koku oluyor iste
Daisyy Mehbus bende yanma hissi yok sadece ağır bi koku var hemen kaçıyorum tuvaletimi yapınca inşallah geçer hepimizin
MomBse Daisyy 1 buçuk ay kader önce kullanmıştım ilaçları bitince de tekrar idrar vermiştim temizdi şimdi yine başladı iste 😒 erken doğumu tetikliyor filan ya ondan çok tedirgin oluyorum birde enfeksiyon geçmeden normal doğum yaptırmıyorlar
Morcivert061 Daisyy canim 1 tane cikiyo ama sökup atiyo tamamen bana doktor verirken mutlaka gunde en az 2 litre su ic demisti ben icmedim ve tekrarladi dun sanciyla acile zor gittim o yuzden o ilaci kullan ana muhakkak bol bol su ic ihmal etme geciyo
Melisssss1994 Bir tane çıkıyor akşamı uyumadan önce suya karıştır iç. Ama iki üç saat lavaboya çıkma. İdrarda toplansın o. Bir de her gün sirkeli su ile yıka. Her gün yapıyorum hemen hemen ben.
Sedef-345 arslansedaa ya bende ne ararsanız var kokuda var onu saymadım bile onların yanında. Bakalım inşlh geçer gider yanımda su şişem Elimden geldiğincede içiyorum
arslansedaa MomBse aa bilmiyordum enfeksiyon gecmeden normal olmuyor mu o zaman sezeryana mi alıyorlar
MomBse Daisyy ay inşaAllah yaaa inşaAllah geçer bakteri üremesi olunca baya sıkıntı oluyor inşaAllah yine öyle birsey çıkmaz zamanımda daraldı bilmiyorum nasıl olcak artık