Daisyy evet canım tek kullanımlık ilacı en son yatmadan önce lavaboya çıktıktan sonra kullan ki biraz vücudunda kalsın daha etkili olurmuş bana alırken eczacı öyle demişti çok geçmiş olsun bide ayaklarını hep sıcak tut bol su iç inşallah çabucak geçer ☺️