Yazgull_kurt22 @Tabem evet banada yazmıştı ben fitil olarak kullanıyorum sendemi öyle kullanıyorsun sağlıkla gelsin bu arada
mucizem4423 Tabem Yazgull_kurt22 kızlar hayırlara sağlık be kolaylıkla rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kanamanız mı oluyor neden verdi progestanı
zeynep62 Merhabalar yorumlarınızı okuyunca yazmak istedim bende 4 haftalık gebeyim yakınız hafta olarak. Kese ve kalp atışı için bekleyeceksin gitmeyecektim kadın doğuma ama kan değerlerim çok dusukmus sağlık ocağı ilaç veremem dedi
Yagmur-55 zeynep62 merhaba aslında bi muayene için gözükebilirsin bir kere sonra yine beklersin istersen ilaç falan verilebilir hastanede
zeynep62 Yagmur-55 gittim bugün tekrar kan istedi kadın doğum doktoru beta yükselmiş mi ona bakacak 9na göre ilaç verecek sabah tekrar gidecem bakalım
Tabem Yazgull_kurt22 benim midem hassas abla her ilacı içemiyorum doktor o yüzden yazmadı bakalım bidaha kine yine dicem