@Tabem merhaba, hamileliğiniz nasıl gidiyor? Sohbetleri okudam da galiba bir sağlıklı gebeliğiniz olmuş sonra iki düşük. Benim de bir kızım var sonra kimyasal ve düşük yaşadım. Siz düşükten ne kadar süre sonra hamile kaldınjz? Bir de doktorunuz yalnızca coraspirin mi verdi. Bana da ecopirin verdi onu kullanıyorum.