PinkPanter204 Tabem korkma canım korktuğun başına gelir Allah korusun bende 3 düşüğüm oldu günüm geçti test yaptım kan verdim pozitif çok şükür hani sende yap bence bişey kaybetmezsin
Yazgull_kurt22 @Tabem ee o zaman direk randevu al git bak yada kan ver zaten doktorda kan ister yani sen iyi dayandın valla ben dayanamadım senin kadarda bekleyemezdim heralde
Tabem Yazgull_kurt22 inşallah abla cuma günü için randevu aldım bakalım doktor ne diyecek çok merak ediyorum
Yazgull_kurt22 @Tabem şu an 6+6 ben salı günü gittim ama devlet hastanesinde sesi dışa vermiyorlar ben kendim duycam sandım ama sesi acımadı kalp atışı var üç hafta sonra tekrar gel dedi