Deletedmom004 Seymavahit60 Ben de aynıyım canım.. Sabahları işe çok zor geliyorum otobüslerde. İş yerinde başımı bi masaya koyuyorum bi kalkıyorum. Yemek yiyelim geliyor yiyorum midem bulanıyor acayip bi durum. Aşırı yorulduğumu hissediyorum. 😞😞
SerpilDrgt24 Deletedmom004 aynısı bende de var sabah işe gelirken çok zorlanıyorum otobüste uyuyorum devamlı 😊
Deletedmom004 Seymavahit60 Evet ya çok zor oluyor akşam eve gidip yemek yedikten sonra yemek yapıyorum bir de :(
CooperBaby Seymavahit60 Ben de gun asırı iki gundur bas agrısı oluyor. Normal de hic bas agrısı ceken biri degilim.. Ama normaldir bu zamanlarda.. Bir de acayip sinirleniyorum zaman zaman.😂😂😂 9 haftalıgız bizde.
CooperBaby Seymavahit60 Ahahahah😂😂😂 Eşim artık diyor ki, senin Lahusaligini dusunmek bile istemiyorum.😂😂 Bende dedim ki, allah yardımcın olsun.😂😂😂
Seymavahit60 CooperBaby valla esim ben sinirlendikçe bsye gülyo hep bna hosuna gdyms bu hallerim deisk 🙄😁
CooperBaby Seymavahit60 Ahahaha hormonal hallerimiz işte, öncesi yapmadıgımız ama su donemlerde sıkca yaptıgımız seyler, onlarada tuhaf geliyor gulunc.😂😂😂😂😂