Selindikci35 9+6 tiksinme bende de var ama ilk baslardaki gibi degil..Sabahlari 1 kere kusuyorum ondan sonra rahatlayip kahvalti yapiorum..dun gece cok kotu oldum kustum ve bogazima bisey takildi cikmadi..esimle panikledik baya..Bgn sukur iyiyim henuz kusmadim
Seymavahit60 Selindikci35 bnmde ara ara bulantılarım oluyo belki kussam rahatlcmda o da yok sürekli bas ağrısı bndede😕
Gozde_coskun Seymavahit60 yok arada sanahları öğürmem oluyor okdr normal yasantıma devam edıyor pek etkılemedi valla benı 10 ocakta randavum var 2li test ıcın. dedikleriniz bendede oluyorda oyle abartılcak sekılde degıl
Lee turkansahin aynıyız seninle bende 7+2 aynı durumdayım sabahları bulantı hala bir şey yemedim midem bulanıyor ama çıkaramıyorum
Yagmurrrrrr Bende 6+2 olduk mide bulantım çok kokulardan çok migfem bulanıyor fazla bişe yiyemiyorum doktor mide ilaçlı verdi umarım biran önce geçer
SerpilDrgt24 Yagmurrrrrr bebeğin kalp atışını duydun mu ? Bende 6+3 üm yarın felan gidicem kontrole 😊
SerpilDrgt24 Kızlar bende 6+3 um 7 e doğru gidiyorum inşallah kafamı kaldıramıyorum midemde yanma var başım ağrıyo başımın ağrısı midemi bulandırıyor sizde de aynısı oluyor mu ? Rabbim herkese kolaylık versin 🙏
Melisakaratay 11 haftayim bende hiç mide bulantim yok kusmam yok çok şükür hiç birşeydende tiksinmiyorum gayet iyi geçiyor inşallah sizinde böyle geçer kızlar 😁