Yasmin41 Benim de 9+4 kızlar muayene oldum herşeyimiz normal çok şükür mide bulantım aşırı gün boyu yatıyorum mide ağrısı bulantısı iki büklüm yatıyorum kalkamıyorum sürekli istifra ediyorum şuanda serum takıldı. Bu arada zofran kullanıyorum bulantı için fakat ben peynir ekmek kuru makarna dışında birşey yiyemiyorum 😔
CooperBaby Yasmin41 Ay kıyamam yahuuu. 🙄 Umarım tez zaman da bulantıların gecer. Zor oluyordur eminim.🙏🏾
Seymavahit60 Yasmin41 ay seninki daha kötyms canm allahm sabrını versn insallah biran önce gecer insallah tez vakitte
Yasmin41 CooperBaby evet gerçekten çok zormuş ama napalım herşeyde bir hayır vardır yeter ki bebeklerimiz iyi olsun
CooperBaby Yasmin41 Kesinlikle, her seyin bir zorlugu var. Yarın bebeklerimizi kucaklarımıza saglıklı bşr sekilde aldıgımızda bugunleri gulerek anıcagız.🙏🏾🥰😍👶🏽💕🌺
ecedrsvm Keşke bende yemeklerde tiksinsem iştahım açık ve hızla kilo alıyorum 😓 ara ara öğürme geliyor onun dışında bulantı yok
-emel- Ben 9+5 oldum sadece sabahları öğürtüm oluyor bir de mide yanması çöm şükür rahat gidiyor kötü olanlara allah yardım etsin