Seymavahit60 Kızlar 9+4 olduk hergün hemen hemen baş ağrısı çekiyorum bide istahsızlık var bsy yesem ktü oluyorum yemesem gene kötü🤷♀️ sizler nasılsınız nasıl gecyo sizinkler?
Mihrimahirem Seymavahit60 çoğu 9+4 bizimki inşaallah, çoğu şeyden tiksinmiş durumdayım ve biraz evvel post açtım ne yesem midem ekşiyor felâket durumlardayım🤦🏻♀️🤷🏻♀️Rabbim kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin inşaallah
Deletedmom004 Seymavahit60 Ben de aynıyım canım.. Sabahları işe çok zor geliyorum otobüslerde. İş yerinde başımı bi masaya koyuyorum bi kalkıyorum. Yemek yiyelim geliyor yiyorum midem bulanıyor acayip bi durum. Aşırı yorulduğumu hissediyorum. 😞😞
CooperBaby Seymavahit60 Ben de gun asırı iki gundur bas agrısı oluyor. Normal de hic bas agrısı ceken biri degilim.. Ama normaldir bu zamanlarda.. Bir de acayip sinirleniyorum zaman zaman.😂😂😂 9 haftalıgız bizde.
Seymavahit60 Kbradmrdg halsizlk yoğun bi sekilde yaşıyorum kafamı kaldıramyrm sabahın 8 nde kalkan ben 11 de kalkyrm sonra sersem oluyorm ilac icmesem kahvaltıda yapmcm o derece artık😕
Lee turkansahin aynıyız seninle bende 7+2 aynı durumdayım sabahları bulantı hala bir şey yemedim midem bulanıyor ama çıkaramıyorum
Kbradmrdg Seymavahit60 canım valla hepsi aynı bende saydıklarını yoğun yaşıyorum☹️ Biran önce geçse diye dua ediyorum
Alp-oyku123 Seymavahit60 en aşağı bir kiloyu geckin kilo vermişimdir bacaklarim falan hic kalmadi ama enteresan bir şekilde göbeğim şekillenmeye yanlar dolmaya başladı daha çok erken ama belkide zayıfladigim icin öyle geliyordur 9.haftanıza girecez insalalh🙏🙏
Ece111 Bende aynı durumdayım 9+2 deyim bende mutfağa giremiyorum buzdolabının kapağını bile açamıyorum herşeyden tiksinmiş durumdayım 🤦🏻♀️🤮
Ece111 Seymavahit60 çok kötü oluyor canım ya tiksinme doktor 12. aya kadar devam eder sonra geçer dedi ama bakalım inşallah sonrasında rahat ederiz
Gozde_coskun Valla 9+5 im . İlk haftalar söyledıklerınızi yasadım .suan sıkıntısız birsekılde devam edıyor gebelıgımmm .