Tnhn Songul-12 38 haftalık olduk hala ses yok ağrılar dorukta ansızın yakalanmaktan korkuyorum ikinci gebeliğim 😁
Tugcerasim Ah ah sıkıldım artık hamilelikten daha da var günüme dün akşama kadar merdiven çıktım bugün de biraz temizlik yaptım karnım ağrıyor şimdi doğursam bali
Gizemavs Olivia sizinle aramızda 2 gün var hic belirtiniz var mıı :( Doktorum bana gecen hafta bir 6 ay daha burada kalacak gibi gözüküyor dedi hicbir belirtim yok siz nasılsınız?
Olivia Gizemavs benim sadece yalancı sancilarim oluyor 2 cm de acikligim var. Belirti olarak bunlar ama Allah bilir ne zaman gelir . Genel olarak sırtım kopmuş gibi hissediyorum çok ağrıyor her yerim ve akıntım var yapışkan gibi ama Nisan falan gelmedi hala bilemedim çok zor artık 🥺🥺
mcrukiye Ay kızlar bizde 38 haftalık olduk sadece arada yalancı sancılar bir gelip gidiyor daha ne gelen var ne giden sanki hiç doğurmayacakmişim gibi ☺️ e tabi bur yandan her an olabilir diye evi sürekli düzenli tutmaya çalışıyorum ☺️☺️
Rabisozdmr Songul-12 Ne ağrı ne sancı 39+6 olcaz iri bebek normal görünüyor doğum ama daha fazla beklersek sezeryan olur
eminezsar Songul-12 37+5 haftalıgız saldık ve bel ağrısından iflahım kesildi diyebilirim normal doğum ne zaman doğar bilmiyorum ama bi an önce doğsun istiyorum 🤗
Gizemavs Olivia yaa sizi cok iyi anlıyorum masada oturup yemek yerken bile zorlanıyorum ben de :( insallah bu kadar beklemeye kolay bir doğum geciririz :)